.:: mad world ::.
.:: mad world ::.

.:: mad world ::.

عید نوروز پیشاپیش میارک

اهنگ عیدی مهدی یراحی


هر سال تو این لحظه ها حالم همینه

انگار که، غرقِ یه حسِ اضطرابم

چند ساعت دیگه درست، یک سال میشه

یک سال میشه که نمیتونم بخوابم

هر سال تو این لحظه ها حالم همینه

انگار سرریزم از احساس رسیدن

حس میکنم بدجور نزدیکی به خونه

وقتی که مردم ، بوی عیدی گوش میدن

حوّای خوبم چیدن یک سیب که هیچ

من پشت ردّت تو دل آتیش میرم

حس میکنم آدم به دنیا اومدم تا

این سیبُ از دستای تو عیدی بگیرم

حوّای خوبم چیدن یک سیب که هیچ

من پشت ردّت تو دل آتیش میرم

حس میکنم آدم به دنیا اومدم تا

این سیبُ از دستای تو عیدی بگیرم

تنها زمانِ سال که هم خوبه حالت

هم با خودت درگیر حس دردی ای دل

کاری ندارم عید برمی گردی یا نه

تو هر زمان سال که برگردی عیده

هفت سین امسال ُ کنار آینه چیدم

تا لحظه لحظه جای خالیتُ ببینم

تقویم امسالم تموم شد بسّه برگرد

تنها محاله پای این سفره بشینم

حوّای خوبم چیدن یک سیب که هیچ

من پشت ردّت تو دل آتیش میرم

حس میکنم ادم به دنیا اومدم تا

این سیبُ از دستای تو عیدی بگیرم

حوّای خوبم چیدن یک سیب که هیچ

من پشت ردّت تو دل آتیش میرم

حس میکنم آدم به دنیا اومدم تا

این سیبُ از دستای تو عیدی بگیرم

http://s7.picofile.com/file/8244070350/wk3ap.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 18:53 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
65188

همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد