.:: mad world ::.
.:: mad world ::.

.:: mad world ::.

linkin park

breaking the habit
http://s6.picofile.com/file/8246088176/chester_bennington.jpg
Memories consume
خاطرات از بین میرن
Like opening the wound
مثه سرباز کردن زخم
I'm picking me apart again
خودم رو جدا از خودم میدونم
You all assume
همتون تظاهر میکنید
I'm safe here in my room
تو اتاقم ایمن ترم
Unless I try to start again
مگه اینکه سعی کنم از اول شروع کنم
I don't want to be the one
نمیخوام یکی باشم که
The battles always choose
همیشه مبارزه رو انتخاب میکنه
'Cause inside I realize
That I'm the one confused
چون فهمیدم از درون از هم پاشیدم
I don't know what's worth fighting for
نمیدونم به چه قیمتی دارم میجنگم
Or why I have to scream
یا اینکه چرا باید فریاد بزنم
I don't know why I instigate
نمیدونم چرا مجبورم
And say what I don't mean
و بگو من چی هستم
I don't know how I got this way
نمیدونم چطوری تو این راه افتادم
I know it's not alright
میدونم که خوب درست نیست
So I'm breaking the habit
پس من عادتم رو ترک میکنم
I'm breaking the habit
عادتم رو ترک میکنم
Tonight
همین امشب
Clutching my cure
چنگ زدن (سختی) علاج منه
I tightly lock the door
در رو محکم میبندم
I try to catch my breath again
سعی میکنم دوباره نفس بکشم
I hurt much more
خیلی صدمه دیدمThan anytime before
بیش تر از هر وقت دیگه
I had no options left again
هیچ انتخاب دیگه ای ندارم
I dont want to be the one
نمیخوام یکی باشم که
The battles always choose
همیشه مبارزه رو انتخاب میکنه
'Cause inside I realize
That I'm the one confused
چون فهمیدم از درون از هم پاشیدم
I don't know what's worth fighting for
نمیدونم به چه قیمتی دارم میجنگم
Or why I have to scream
یا اینکه چرا باید فریاد بزنم
I don't know why I instigate
نمیدونم چرا مجبورم
And say what I don't mean
و بگو من چی هستم
I don't know how I got this way
نمیدونم چطوری تو این راه افتادم
I'll never be alright
میدونم که خوب درست نیست
So, I'm breaking the habit
پس من عادتم رو ترک میکنم
I'm breaking the habit
عادتم رو ترک میکنم
Tonight
همین امشب
I'll paint it on the walls
تصویرش رو به دیوار میزنم
'Cause I'm the one at fault
چون گناهکارم
I'll never fight again
هرگز نمیخوام دوباره بجنگم
And this is how it ends
و اینطوری تموم میشه
I don't know what's worth fighting for
نمیدونم به چه قیمتی دارم میجنگم
Or why I have to scream
یا اینکه چرا باید فریاد بزنم
But now I have some clarity
حالا کمی پاک دشدم
to show you what I mean
که نشون بدی من چی هستم
I don't know how I got this way
نمیدونم چطوری تو این راه افتادم
I'll never be alright
میدونم که خوب درست نیست
So, I'm breaking the habit
پس من عادتم رو ترک میکنم
I'm breaking the habit
عادتم رو ترک میکنم
I'm breaking the habit
عادتم رو ترک میکنم
Tonight
همین امشب