.:: mad world ::.
.:: mad world ::.

.:: mad world ::.

مهدی یراحی

دانلود اهنگ جدید مهدی یراحی به نام نگو نگفتی


http://s6.picofile.com/file/8251226534/cooltext182827820349550.png
.
http://s6.picofile.com/file/8255824734/456.PNG

چرا عقب مانده ایم؟

خاطرات یک هموطن از سفر به غرب :
در کشور دانمارک با قطار سفر می کردم..
بچه ای بسیار شلوغ می کرد..
خواستم او را آرام کنم به او گفتم اگر آرام باشد برای او شکلات خواهم خرید..
آن بچه قبول کرد و آرام شد..
قطار به مقصد رسید و من هم خیلی عادی از قطار پیاده شده و راهم را کشیدم و رفتم…
ناگهان پلیس مرا خواند و اعلام نمود شکایتی از شما شده مبنی بر اینکه به این بچه دروغ گفته ای….
به او گفته ای شکلات میخرم ولی نخریدی!!!
با کمال تعجب بازداشت شدم!!
در آنجا چند مجرم دیگر بودند مثل دزد و قاچاقچی!!!
آنها با نظر عجیبی به من مینگریستند که تو دروغ گفته ای آن هم به یک بچه!!!
به هر حال جریمه شده و شکلات را خریدم و عبارتی بر روی گذرنامه ام ثبت کردند که پاک نمودن آن برایم بسیار گران تمام شد!!!
آنها گدای یک بسته شکلات نبودند…

آنها نگران بدآموزی بچه شان بودند و اینکه اعتمادش را نسبت به بزرگترها از دست بدهد و فردا اگر پدر و مادرش حرفی به او زدند او باور نکند!!!

نقل از کتاب چرا عقب مانده ایم ؟
نوشته دکتر علی محمد ایزدی


دایره های روحتان را کشف کرده اید؟!

افلاطون گفته روح دایره است
و من دایره های روحم را کشف کردم!
پنح دایره دور روحم کشیدم، و خودم را در مرکز این دایره ها قرار دادم
در دایره اول نام افرادی را نوشتم که حال و هوای خوبی به من می دهند
و در دایره پنجم که دورترین دایره به مرکز بود،نام کسانی را که از دنیای من فاصله دارند و بیشترین کشمکش را با آنها دارم.

بقیه در ادامه مطلب

دایره های روحتان-دنیای روانشناسی

 
ادامه مطلب ...

josh groban

وااااااااااااااااااااییییییییی چقد صدای این بشر خووبببببببببههههههه
اهنگ broken vow از جاش گروبن
صداش یه ارامشی داره
http://s6.picofile.com/file/8251226534/cooltext182827820349550.png
.


متن اهنگ در ادامه....
ادامه مطلب ...