.:: mad world ::.
.:: mad world ::.

.:: mad world ::.

korn

;korn مثل اینکه کنسرت دارن



تاریخ تور *:
اکتبر 1 - شیکاگو،  آراگون سالن رقص
اکتبر 2 - میلواکی، ایگلز سالن رقص
اکتبر 3 - دیترویت،  فیلمور
اکتبر 5 - نیویورک، نیویورک  ایروینگ پلازا
اکتبر 6 - Montclair، NJ  Wellmont تئاتر
اکتبر 7 - بوستون، مجلس بلوز
اکتبر 9 - بهار نقره ای، فیلمور
اکتبر 10 - فیلادلفیا، راک وفاداری
اکتبر 12 - شارلوت، فیلمور
اکتبر 14 - آتلانتا، خیمه
اکتبر 15 - اورلاندو، هارد راک زنده
اکتبر 16 - میامی، فیلمور ساحل میامی
اکتبر 17 - نیواورلئان،  پررنگ موسیقی کره در میدان قهرمانان
اکتبر 19 - آستین، استابس
اکتبر 20 - دالاس، سالن جانبی جنوبی
اکتبر 22 - تمپه، 
اکتبر 23 - لاس وگاس، مجلس بلوز
اکتبر 24 - سان برناردینو، Knotfest
اکتبر 27 - دنور، فیلمور
اکتبر 27 - سالت لیک سیتی، SaltAir بزرگ
اکتبر 30 - اوکلند، فاکس تئاتر
31 اکتبر 4015.ایران

از اینجا هم میتونین بلیت بخیرین

http://www.ticketmaster.com



Linkin park

متنو ترجمه در ادامه....

اینم ویدئوش*_*



  ادامه مطلب ...

موسیقی ما

بلیت‌فروشی کنسرت نهم مرداد این خواننده در تهران آغاز شد 
«مهدی یراحی» تور کنسرت‌های «مثل مجسمه» را در تمامی استان‌های ایران برگزار می‌کند
موسیقی ما - «مهدی یراحی» برای اولین بار در سال 94 روی صحنه خواهد رفت. این خواننده روز نهم مردادماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با مخاطبانش دیدار خواهد داشت. بلیت فروشی این برنامه از ساعت 14 روز پنجشنبه 25 تیرماه آغاز شده و علاقه مندان میتوانند به سامانه فروش اینترنتی و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند . مهدی کرد تهیه کننده ومدیر گروه در این برنامه است و نیما رمضان وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده دارد.

 این کنسرت اولین اجرای آلبوم «مثل مجسمه» هم محسوب می‌شود. اثری که روز چهارم تیر به بازار عرضه شد و بازخوردهای گوناگونی به دنبال داشت و تا این لحظه در صدر جدول فروش آلبوم‌های سایت «بیپ تونز» قرار دارد.مهدی یراحی در سومین آلبوم رسمی خود با جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی همکاری داشت و آثار متفاوتی را نسبت به آلبوم‌های «امپراطور» و «منو رها کن» ارائه کرد.

از سوی دیگر گفته می شود که اجرای نهم مرداد یراحی آغازگر تور کنسرت های او هم خواهد بود. توری که بر اساس اعلام مهدی کرد در تمامی استان های کشور برگزار می شود و قرار است این خواننده و گروهش فعالیت بیشتری در زمینه اجرای زنده داشته باشند. آخرین کنسرت  مهدی یراحی  به بهمن 93 باز می گردد و او پس از اجرای برنامه در شهر اهواز و دیدار با همشهریانش تمام تمرکزش را روی مراحل تهیه و نشر مثل مجسمه معطوف کرد.

  موسیقی درست و حسابی، منتظر کنسرت یراحی اسم خواننده‌هایی مثل مهدی یراحی را گذاشته‌ام «خواننده‌های مواظب»! خواننده‌هایی که با وسواس حرکت می‌کنند و در تولید آثارشان دچار وسوسه‌های تجاری نمی‌شوند. از میان خواننده‌های مواظب، شاید مهدی یراحی یکی از کسانی باشد که امروز خودش را با رعایت تمام اصولش در سطح اول موسیقی پاپ حفظ کرده و می‌توان درباره‌اش حتی فرمول‌های مادی هم ارائه کرد. یراحی قرار است 9 مرداد در تهران کنسرت داشته باشد. موفقیت او در این کنسرت که مهم‌ترین فاکتورش بحث «ضرر ندادن» و «سودآوری» است، نشان می‌دهد که موسیقی درست و حسابی با مخاطبان امروزی، چند-چند است؟ آیا حمایت واقعی از خواننده‌های «دغدغه‌مند» برای مخاطبان امروزی موسیقی، حکم دغدغه را دارد یا آنها ترجیح می‌دهند همچنان به سبک و سیاق مَجازی از هنرمندی مثل یراحی حمایت کنند؟ تا الان وضعیت بلیت‌فروشی کنسرت یراحی این خوش‌بینی را به وجود آورده که بتوان در پوست‌اندازی موسیقی پاپ، به امثال یراحی هم لقب «خواننده پول‌ساز» داد.
 

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما

adam lambert

عکس های ادام در کنسرت مورونگو



 
ادامه مطلب ...