.:: mad world ::.
.:: mad world ::.

.:: mad world ::.

مهدی یراحی

گزارش و مقاله سایت موسیقی ما درباره کنسرت  5و6 شهریور کیش
در ادامه
+عکس



  
خواننده آلبوم «مثل مجسمه» در جزیره کیش روی صحنه رفت
شب‌های داغ جزیره میزبان «مهدی یراحی» و امپراطورش
موسیقی ما _ سرانجام و پس از گمانه زنی‌های فراوان تور کنسرت‌های «مهدی یراحی» آغاز شد. این خواننده و «مهدی کرد»، مدیر برنامه‌هایش، پس از انتشار آلبوم «مثل مجسمه» در تیرماه از برگزاری یک تور سراسری اجراهای زنده خبر دادند. تا اینکه پس از کنسرت نهم مردادماه تهران، اولین قرعه به نام جزیره کیش زده شد. یراحی در شامگاه پنجم و ششم شهریورماه به میزبانی تالار شهر جزیره با مخاطبانش دیدار داشت و عاشقانه‌هایش را کنار سواحل نیلگون خلیج فارس اجرا کرد. گزارش سایت «موسیقی ما» از کنسرت جزیره کیش مهدی یراحی را در ادامه می‌خوانید:

*قطعات: مهدی یراحی برای این کنسرت با منتخبی از قطعات آلبوم‌های مثل مجسمه، «امپراطور» و «منو رها کن» روی صحنه رفت. مثل مجسمه، آخرین اسیر، آشوب، امپراطور، امشبم گذشت، سازش، بهونه، غزال، از خودت خبر بیار و منو رهاکن برخی از قطعات کنداکتور این کنسرت بودند.

*سه قطعه‌ای که بیشتر با همخوانی مردم رو به رو شد: آخرین اسیر، مثل مجسمه، منو رها کن.

*اسامی نوازندگان: مهرداد احمد زاده (پیانو و کیبورد)، مهبد شفیع نژاد (کیبورد)، حامد حمید زاده ( گیتار باس)، امیر فقیه (سینت سایز سمپلر)، مجید رضا پور(درامز) و عادل روح نواز (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر به رهبری «نیما رمضان» (گیتار الکتریک) بودند.

*سایر نکات:
  • مهدی یراحی برای این کنسرت کنداکتور متفاوتی از لحاظ محتوا و چیدمان را نسبت به اجرای نهم مردادماه تهران انتخاب کرده بود و ظاهرا قرار است آثاری که از این پس در هر شهرستان اجرا می‌کنند با برنامه‌های قبلی او تفاوت داشته باشد.
  • این خواننده کنسرتش را با قطعه شش و هشت «عطر تو» آغاز کرد و برای قطعه دوم از کسانی که ساکن جزیره کیش هستند درخواست کرد تا دست بزنند و به سراغ کارهای عربی خود رفت. یراحی در بخشی از کنسرت گفت:«در اینجا که هوا گرم است به دلیل یک قانون نانوشته‌ای از کارهای شاد استقبال بیشتری می‌شود. اما امشب چند قطعه آرام را هم اجرا خواهیم کرد.»
  • این بار هم تکنوازی و دوئت‌های اعضای ارکستر یکی از بخش‌های کنسرت بود که مورد توجه قرار گرفت و در هر قطعه به فراخور شرایط موسیقایی یک یا دو نوازنده هیجان استیج را بالا می‌بردند.
  • با وجود اینکه این کنسرت تبلیغات گسترده و زمان زیاد برای بلیت فروشی نداشت اما استقبال خوبی از برنامه به عمل آمده بود و از سوی دیگر تعداد قطعاتی هم که به اجرا در آمد از سایر برنامه های قبلی این خواننده در سایر شهرستانها بیشتر بود.
  • تمامی اعضای ارکستر تیشرت‌های مشکی رنگ برنامه را اجرا کردند و طرحی سازی که می‌نوازند روی تیشرت آنها نقش بسته بود. مهدی یراحی هم در شب اول و دوم به ترتیب با تیشرت مشکی و سفید منقش به طرح روی جلد آلبوم مثل مجسمه قطعاتش را اجرا کرد.
در ادامه می‌توانید عکس‌های اختصاصی «حسین صالحی» و «اشکان آزادبخت» از شب اول و دوم کنسرت مهدی یراحی در جزیره کیش را ببینید و دریافت کنید.



عکس ها





ایشون هم مدیر برنامه های امپراطور هستن:)

























نظرات 1 + ارسال نظر
sleepwalker پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 22:41

کلاه چی میگه....خوشگل بودن. ..مرسی

به به از این طرفا
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد