.:: mad world ::.
.:: mad world ::.

.:: mad world ::.

Linkin park

متنو ترجمه در ادامه....

اینم ویدئوش*_*



  


when this began I had nothing to say

وقتی شورع شد حرفی برای گفتن نداشتم

and I’d get lost in the nothingness inside of me

در پوچی خودم گیر افتاده بودم

I was confused

گیج بودم

and I let it all out to find/that I’m not the only person with these things in mind

وگذاشتم که همه بدونن که این فقط من نیستم که این افکار تو سرشه

inside of me

در درونم

but all the vacancy the words revealed

پوچی که دنیا آشکار می کنه

is the only real thing that I’ve got left to feel

تنها چیزیه که احساس می‌کنم

nothing to lose

چیزی برای از دست دادن ندارم

just stuck/hollow and alone

گیر افتادم/تنها و بی حاصل

and the fault is my own

و اشتباه از خود منه

and the fault is my own

و اشتباه از خود منه

I wanna heal

میخوام بهبود پیداکنم

I wanna feel what I thought was never real

میخوام چیزی رو که فکر می‌کردم حقیقت نداره رو احساس کنم

I wanna let go of the pain I’ve held so long

میخوام دردی رو که خیلی وقت بود در درونم نگه داشته بودم رو رها کنم

[erase all the pain 'til it's gone]

انقدر بتراشمش تا از بین بره

I wanna heal

میخوام بهبود پیدا کنم

I wanna feel like I’m close to something real

میخوام احساس کنم که دارم به یه چیز واقعی نزدیک میشم

I wanna find something I’ve wanted all along

میخوام چیزی رو که این همه مدت می‌خواستم رو پیدا کنم

somewhere I belong

جایی رو که بهش تعلق دارم

and I’ve got nothing to say

چیزی برای گفتن نداشتم

I can’t believe I didn’t fall right down on my face

و باورم نمیشه که حتی خودم نبدودم

I was confused

گیج بودم

looking everywhere/only to find that it’s not the way I had imagined it all in my mind

به همه جا نظر مینداختم تا فقط به این نتیجه برسم که این اون راهی نیست که همیشه تو ذهنم تجسم می‌کردم

so what am I

پس چی هستم ؟

what do I have but negativity

چی دارم جز تفکرات منفی

’cause I can’t justify the way everyone is looking at me

چون نمیتونم به مرم که اینطور به من نگاه می کنن حق بدم

nothing to lose

چیزی برای از دست دادن ندارم

nothing to gain/hollow and alone

چیزی برای بدست آوردن هم ندارم/ تنها و بی حاصل

and the fault is my own

و اشتباه از خود منه

the fault is my own

اشتباه از خود منه

I wanna heal

میخوام بهبود پیداکنم

I wanna feel what I thought was never real

میخوام چیزی رو که فکر می‌کردم حقیقت نداره رو احساس کنم

I wanna let go of the pain I’ve held so long

میخوام دردی رو که خیلی وقت بود در درونم نگه داشته بودم رو رها کنم

[erase all the pain 'til it's gone]

انقدر بتراشمش تا از بین بره

I wanna heal

میخوام بهبود پیدا کنم

I wanna feel like I’m close to something real

میخوام احساس کنم که دارم به یه چیز واقعی نزدیک میشم

I wanna find something I’ve wanted all along

میخوام چیزی رو که این همه مدت می‌خواستم رو پیدا کنم

somewhere I belong

جایی رو که بهش تعلق دارم

I will never know myself until I do this on my own

هیچ وقت این رو نخواهم فهمید تا اینکه خودم انجامش بدم

and I will never feel anything else until my wounds are healed

و هیچ وقت احساس نخواهم کرد تا اینکه این ضخم‌ها خوب بشن

I will never be anything ’til I break away from me

و هیچ وقت به جایی نخواهم رسید تا اینکه از خودم ببرم

and I will break away I’ll find myself today

از خودم می بیرم و همین امروز خودم رو پیدا خواهم کرد

I wanna heal

میخوام بهبود پیداکنم

I wanna feel what I thought was never real

میخوام چیزی رو که فکر می‌کردم حقیقت نداره رو احساس کنم

I wanna let go of the pain I’ve held so long

میخوام دردی رو که خیلی وقت بود در درونم نگه داشته بودم رو رها کنم

[erase all the pain 'til it's gone]

انقدر بتراشمش تا از بین بره

I wanna heal

میخوام بهبود پیدا کنم

I wanna feel like I’m close to something real

میخوام احساس کنم که دارم به یه چیز واقعی نزدیک میشم

I wanna find something I’ve wanted all along

میخوام چیزی رو که این همه مدت می‌خواستم رو پیدا کنم

somewhere I belong

جایی رو که بهش تعلق دارم

I wanna heal

میخوام بهبود پیدا کنم

I wanna feel like I’m somewhere I belong (x2)

میخوام احساس کنم جایی هستم که بهش تعلق دارم

Somewhere I belong….

جایی هستم که بهش تعلق دارم. . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد